Alla inlägg under september 2012

Av Nanook Hammar - 24 september 2012 21:22

Nu är Arrac jätteglad, men inte jag!!  Titta vad dom skickade hem till mig, jätteäckligt!!!


Jag förstår honom!!!


   

Jag kämpade hårt för att få av detta underliga plagg, men det gick inte!  

Av Nanook Hammar - 23 september 2012 22:21

Då har det gått ytterligare två veckor till i mitt liv.

Förra onsdagen var det sista gången på Kantarell sök. Sen på torsdagen började en ny "Valpkurs"  Det var lite roligt med andra småisar som mig, men jag var nog störst av alla än så länge.

 

Den här onsdagen började en ny kurs igen, "Rally lydnad", det var riktigt roligt. Mycket godis!!  


Vi gjorde kantarellrek i skogen inför lördagens fortsättningskurs i Kantarellsök. Fick gå mycket, så vi var tvugna att ta igen oss.

 

 

Sen kom lördagen! Kantarellsök i regnet!  Jag bryr mig inte om jag blir blöt, men matte tyckte inte det var lika roligt att vara blöt och frysa. Det blev lite lunch i skogen ....

 

men den där instruktören, hon ville inte dela med sig, lite snål tror jag, hmmm  

Sen var det rally efter svamparna, vem hinner först, jag eller Mia?

 

Nu är det söndag kväll och jag har röjt omkring lite innan jag la mig för att vila .............

 

Nu ska jag samla krafter inför den nya veckan!!!!!!!!



Av Nanook Hammar - 7 september 2012 14:56

 


Tidigt i morse gick matte, Emma och Arrac och jag på en skogspromenad. Och däär i skogen, så sökte vi kantareller. Gissa vad, jag hittade 3 stycken alldeles själv!!!  Jag är ju så bra! Men matte är inte så bra för hon drar bort mig från kantarellerna för att jag inte ska äta upp dom. Men dååå, tar jag mig en svamp och äter upp den för jag vill också ha!  


  Och kolla vad Arrac hittade!

 

Men jag kommer att bli mycket bättre än honom, jag lovar!  


Jag var rätt mör när jag kom hem igen, så det var skönt att sova en stund.  


Av Nanook Hammar - 5 september 2012 20:30

Ikväll har jag gått på kurs igen, kantarellsök. Ni ska bara veta, Wow, vad jag är duktig!  Ni ska bara se vad jag kan!  






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards